Páginas

Contacto directo aberto ao público

Estes días de precampaña electoral andan algúns concelleiros e concelleiras informando polos barrios do que lle toca a cada quen tanto nos orzamentos municipais como a través dos fondos FEIL. Como é moi longo de explicar, informadevos AQUÍ.
O tema é que o mércores 4 de febreiro tocoulle aos veciños e veciñas de Eirís, que parece que saíron bastante contentos pois é este un dos barrios tradicionalmente castigados pola falta de investimentos (algo así como Katanga pero noutro monte).

En definitiva, que aínda lles quedan reivindicacións pendentes de cousas tan absurdas a estas alturas como asfaltado de camiños ou baixadas de augas (sumidoiros ou alcantarillas).

Esta tarde tivo lugar outra reunión esta vez cos veciños e veciñas de Feáns e Novo Mesoiro e da que conseguimos esta fotiño:

Con estes temas de promocionar obras por aquí e por alá pasa que se apunta ata o Alcalde en persoa, que non vai ser menos o home e aproveita para presumir de delgadito:
O Alcalde sacando peito e baixando barrigola a conta do FEIL
E é que non é para menos, pois nestes tempos de crise algo máis que económica (no barrio nótase falta de confianza e perspectivas en toda a xente coa que falas ou que che falan)fálase dun sen número de contratacións nun sector, o da construción, que leva de capa caída desde que a burbulla lle rebentou a este neno na cara:

Bromillas aparte, fálanse de cousas moi serias para moitas familias e todas as espectativas de mellora nas cotas de emprego son máis que ben recibidas. Aí vai a reprodución íntegra da boa nova (allelluyah!!!!!!!!!!!!!):

NOTICIA COPIADA DO IDEAL GALLEGO

El total de 317 actuaciones supondrán la creación de 5.000 puestos de trabajo

A.F. > A CORUÑA
El alcalde, Javier Losada, cifra en 5.000 los puestos de trabajo que se crearán durante este año, entre directos e indirectos, para ejecutar los fondos municipales, estatales y europeos. Del total, mil empleos surgirán de la inversión del Gobierno central. Estos miles de trabajadores son la cifra que más destacó el alcalde, pero también hubo otras.

Durante todo el ejercicio se realizarán un total de 317 obras en 523 calles, la mitad de las que tiene la ciudad, según el alcalde. Las obras de infraestructura serán las más numerosas -sobre todo en los fondos del Estado- por lo que, en suma, se pavimentarán tantos metros cuadrados como si se hiciera sobre una calle desde la plaza de María Pita hasta Betanzos, de 27,5 kilómetros.

Se cambiarán o mejorarán 4.423 puntos de luz, en cuanto al alumbrado público, lo que significará renovar el 25% de la red municipal existente. También se plantarán árboles en distintas zonas de la ciudad, hasta 495, tantos como lo que ahora mismo están plantados en los jardines de Méndez Núñez.

En lo que se refiere a juegos infantiles, se crearán, mejorarán y renovarán 54 parques de este tipo, lo que supone desarrollar tantas actuaciones como en los últimos tres años.

Será, dijo el regidor, una “oportunidad única” para algunos barrios, como Novo Mesoiro o Eirís, que tendrán centros cívicos, y otros, como Monte Alto u Os Castros, que verán renovadas la avenida de Hércules y la calle de la Merced.

No hay comentarios:

Publicar un comentario