Páginas

Qué lle fixeron ao Bisolvon ou acaso o Ventorrillo non quere farmacias?



Algúns dos mellores momentos da miña vida están asociados ao Bisolvon Compositum...ese xarope.

Era sentir os primeiros síntomas tusivos no meu corpo, comezado o outono, e acudir con ledicia á farmacia máis próxima a polo miña ración LEGAL de narcótico: o Bisolvon Compositum Antitusivo!!!!

Pero agora cambiaron os ingredientes, eliminando a simpática codeína de entre eles...o que reduciu considerablemente as súas capacidades para finiquitar dun plumazo as toses máis rebeldes (como a miña), e o que é peor....XA NON COLOCA!!!!!!



ENFERMEIRA: "Cómo que non coloca, protoyonki katangueiro, se tes os ollos facendo chirivitas!!!!"
KATANGUEIRO: "Que lle digo que non, enfermeira cizañenta, que xa me papei un bote enteiro da merda esa que me deches que dicides que é Bisolvon e non se me sube nada...pero nada de nada!!!!"


Bueno. Na nosa teima por deixarvos sacar as conclusións sobre o tema que consideredes, quedan aquí uns comentarios sacados dun blog de afectad@s polo cambio de receita do Bisolvon Compositum....o noso amiguiño dos días máis curtos e das noites máis longas....

ADVERTENCIA KATANGUEIRA: Os textos que ide ler a continuación son TOTALMENTE reais, como podedes comprobar aquí mesmiño.

"yo pedi hace dos dias en otra farmacia y nada, me dijo k le an quitado la codeina que lo habian cambiado en mi casa aun conservo un bote de los antiguos vacios, lo conservare de recuerdo"

" Bueno amigos yo me acabo de pillar un bote de bisolvon 200ml, es del de DXM pero que se le va a hacer.
Me he tomado unos 5 tapones, 50ml--->150 mg de DXM
Veamos como pega la cosa, de momento 15 minutos y poca cosa, quizas ligero mareillo..."

"Me ha dado un aplatanamiento total. A la hora o asi los brazos y las piernas me pesaban muchisimo....me quede tumbao en el sofa, vision borrosa,las paredes parecian parpadear y temblar levemente, las luces se notaban bastante intensas, el sonido como con eco. Decidi ponerme los cascos y oir un poquito de musica relajante...estaba en una especie de duermevela pero la musica la sentia claramente y sonaba rica en matices".

"En resumen, un colocon tranqui, supongo que con mayor dosis el tema se pone mas interesante".

UN DOS MELLORES:

"¿Por qué no probáis a comprar codeisan en pastilla? Yo no suelo tener problemas para comprarlo. Si en una farmacia no cuela, dices: 'bueno, iré a la farmacia de la calle tal'. Y te largas a por otra, dejando en el aire que en otra farmacia te lo venderán".

OS MELLORES DE TODOS:

"hasta siempre bisolvon yo me kedo con pazbronkial"

"Información al consumidor:

Bisolvón Compósitum cambió la fórmula ( Sin codeína, efedrina y difenhidramina )

codeína: opiaceo
efedrina: tipo anfetamina, antidepresivo
difenhidramina: ansiolítico

Medio bote pone, pero faltan 2 factores importantes para q pegue de verdad

1 - porros. Si no pierde la mitad de la gracia. pone el triple
2 - un sofá y música. Se puedes estar despierto y te encuentras en un estodo de sopor, buen rollo, algo de euforia.. pero nada más allá. Si cierras los ojos y te dejas llevar, los viajes son brutales. Abres los ojos y despiertas del sueño, no es en plan tripi ni por asomo, no os asusteis... Cierras los ojos y en poco tiempo vuelves a flipar"

E O PREMIO A TODA UNHA CARREIRA.....

"No comprendo a la peña q lo toma sin canutos y en pié, no tiene mucha gracia. no pone ni la mitad. Y yo de bisol sé mucho"



E falando de medicamentos, colocóns e cousas katangueiras, unha pregunta. Atendendo á definición que da palabra "droga" fai a Real Academia Española de la Lengua (esa rancia institución):



1. f. Sustancia mineral, vegetal o animal, que se emplea en la medicina, en la industria o en las bellas artes.
2. f. Sustancia o preparado medicamentoso de efecto estimulante, deprimente, narcótico o alucinógeno.
3. f. medicamento.



Que queren dicir exactamente os nosos amiguitos do barrio do Ventorrillo cando berran aquilo de PENAMOA LIBRE DE DROGAS, ou VENTORRILLO DICE NO A LAS DROGAS, etc, etc,etc???




Pues eso, que en el Ventorrillo nunca nos ponemos enfermos....Nosotros somos gente de bien, coño.



Abur, yogur....

12 comentarios:

  1. Rubicho de Katanga12 de octubre de 2009, 9:43

    O foro ese está quiticagas. Isto de citar o teletexto como autoridade pule un chu.
    "Segun el teletexto de la 1 ( ya ves tu que fuente, jeje) en la página 824, dice que según un estudio de investigadores australianos, las personas que toman regularmente codeína corren el riesgo de perder parte o la totalidad de la capacidad auditiva. Dicen que este efecto secundario afecta de forma aleatoria a según que personas"

    ResponderEliminar
  2. O teletexto é como os teletubbies....Unha fonte de sabiduría popular non-demostrable.
    Cando tomaba moito Bisolvon é certo que perdía un pouco de oído...pero tamén é certo que estaba acatarradísimo e que a perda de capacidade auditiva é síntomática dos catarros.
    Agora mesmo, por exemplo, non teño moito oído, pero non teño codeína pra meterme!!!!!!

    ResponderEliminar
  3. Eu soamente vendo a composición deste medicamento, xa me pasa a TOS de soamente leélo.jejejeje
    Pois non sería mala idea: FORA DROGAS DE PENAMOA, E BISOLVON DAS FARMACIAS.¡QUÉ CARALLO!


    Cada 100 ml contienen: Clorhidrato de Bromhexina 50 mg; Clorhidrato de Difenhidramina 150 mg; Clorhidrato de Codeína 200 mg; Clorhidrato de Efedrina 150 mg.

    E eu me pregunto: ¿Quén coño lle poñerá estes nomes ós compostos medicinais? A verdade, é que a palabra marihuana acojona menos que.... clorhidrato de....

    En fin, ó final non deixamos de ser ratos de laboratorio destes últimos.

    ResponderEliminar
  4. Efectivamente, Ventorrillo. Moi ben expresado. Ao final de todo, marihuana non dá tanto medo (a min ningún, só respecto) como eses nomes químicos que si, claro que si acojonan...e custan cartos a dolor!!!!!!

    ResponderEliminar
  5. Que risas acabo de botar con eses intelectuais orgánicos! Ese Pinkfluid (gran nome)dicindo:"Cuídense y dróguense con moderación (...)Al final acabas confundiendo ficción con realidad y entonces sí que la has cagado,amigo".E logo que esperaba? Atopar o sendeiro luminoso poñéndose cego todo o día?
    Benvid@s tod@s ó apaixoante mundo das adiccións,tan banalizado e tan frivolizado.
    Coma case sempre eu non teño unha postura totalmente clara sobre o consumo de drogas non legalizadas na nosa sociedade: non podo nin quero facer apoloxía pero tampouco son capaz de ver as vantaxes da situación actual.
    Eu penso que cada un de nós é un adicto en potencia a calquera sustancia, sensación ou situación que desencadene certas reaccións bioquímicas no seu organismo (o noso corpo xenera unhas sustancias chamadas endorfinas que son drogha pura,por non falar da feniletilamina,tamén sintetizada polo corpo,cando namoramos e funciona coma anfetamina pura:non hai soño, non hai fame,sensación de benestar absoluto,subidón puro e duro).Tampouco quero esquecerme da débil fronteira que hai entre a "dureza" ou "blandura" das drogas.Ninguén lembra as consecuencias que tivo a Lei Seca en USA? E levan contabilizados os cartos perdidos na "guerra" contra o narcotráfico? Chega á poboación como se están a apoderar os narcos mexicanos do Estado? Ou do penúltimo escándalo no goberno colombiano? E os paganinis sempre estamos do mesmo bando, o dos perdedores.
    Empecemos co alcohol,ese gran compañeiro de xogos de nenos e adultos.Sigamos co tabaco,que todos estamos advertidos.Por non falar das metilxantinas (a miña adorable cafeína ou a teobromina,no cacao),estimulantes.Que dicir das benzodiacepinas,brutalmente adictivas (valium,orfidal,lexatín,por mencionar algunha quén non coñece a alguén que as consume de xeito legal).Os sendeiros da psicofarmacoloxía son inescrutables.O nome do alcaloide da marihuana,que é o que endrogha,mete medo:TETRAHIDROCANNABINOL.Non vou falar nin das pirulas de colores,nin da ketamina,nin da cocaína (unha epidemia semellante á da heroína nos anos 80),do jaco nin das merdas novas que inventan.Só comentar que sei que hai xente que se coloca cos disolventes,co olor da gasolina,con famosos colirios oculares anunciados pola tele,cun anestésico cutáneo chamado cloruro de etilo que,vía inhalatoria dá unhas viaxes fabulosas.
    Tamén sei de xente que queima a visa en compras compulsivas,dos que queiman a nómina nos xogos recreativos,dos que teñen tendinite de xogar coa consola,dos que son adictos a deportes de risco ou saen a xogar a ser Fernando Alonso o sábado pola noite ou dos que son permanecen cunha persoa que non lles dá máis que sufrimento e humillación e a iso lle chaman amor. Eses non son yonkis? Non é yonki esa persoa que sae cos amigotes do traballo na cea do traballo e que, total para unha vez que sae,bebe ata a auga do WC e se mete uns tiritos?Non,claro,son guais e superenrrollados.
    Arrieritos somos... diríalle eu a esa fauna.
    Se non houbera demanda,non habería oferta.Así que, fóra hipocresías e simplismos.
    Nunha sociedade na que impera a cultura do escapismo e do alivio rápido, as drogas non son máis ca unha das armas que nos zombifican.
    O adicto é adicto toda a vida: o pode deixalo conta cada día da súa vida coma un día menos sen consumir.É unha batalla durísima que leva vidas por diante,acaba con familias e destroza soños.E punto.Fóra o abuso de tódalas drogas,si.Pero fóra tamén hipocresía,psicoloxía barata e reduccionismo.
    As guerras teñen un final,que eu saiba.E esta tampouco parece dar rematado,así que xa podemos ir buscando outras solucións.

    ResponderEliminar
  6. Unha gran lección sobre o poder da química, as súas potencialidades e perigos....Química e Xenética están condenados a entenderse nuhn futuro inmediato. Onde quedará logo a metafísica????

    ResponderEliminar
  7. A metafísica, a trascendencia e o misticismo sempre estiveron moi ligados ao consumo de plantas e/ou sustancias elaboradas...Ten moito que ver cos estados de ánimo asociados aos estados da consciencia.....(vaia rollazo). Os mundos imaxinados, ese recurso de salvación mental, teñen moito que ver cos elementos químicos que se consumen. Hitler abusaba de fármacos. Os indios americanos consumían peyote controladamente...Basta comparar.

    ResponderEliminar
  8. Raqueliña: eu non pretendía dar ningunha lección sobre nada,simplemente constatar algo que é certo. Eu non quero esquecer os condicionantes sociais,humanos nin educativos.Hai adiccións tan destructivas social e humanamente coma o alcoholismo moi pouco tidas en conta.Claro,de momento a ninguén o atracou ningún alcohólico para conseguir a súa dose diaria.Porque está ó alcance de calquera.Pero eu coñezo a xente que ten bebido ata auga de colonia para calmar a abstinencia.Por poñer só un exemplo.
    A min,que estou á busca perpetua da trascendencia,que son ultrareflexiva,amiga das emocións fortes,a quen moita xente apoda mística por ter a cabeciña noutras dimensións, todo isto confúndeme máis.Eu,que non son ningunha santa,xa fixen os meus experimentos nestes campos (sendo maior de idade,sobrada de información e cos meus cartos) e a miña experiencia foi moi agridoce. Eu non cheguei a experimentar nunca un estado de conciencia superior nin unha epifanía.O único que obtiven foi unha liberación momentánea da miña angustia e certa evasión.E concluín que para min é mellor buscar a trascendencia por outras vías porque estou certa de que podería quedar polo camiño.Eu recoñézome adicta en potencia.Non sei de demasiadas persoas que sexan capaces de dicilo.E insisto,eu non son ningunha santa.Ás veces teño tentacións moi fortes pero nunca deixei de ter os pés na terra,sigo adiante e considérome afortunada.E penso moito en que factores nos poden a chegar a converter en adictos ou en gurús.Por dicir cousas coma esta en voz alta en determinados ambientes fun tratada coma unha paria.Agora prefiro calar.
    Eu sei moi ben o que é convivir cun adicto,a autodestrucción,como arruinan ás familias,como manipulan,destrozan,rouban e desfan todo aquilo que amaban porque na súa vida xa só hai espazo para o seu único e verdadeiro amor: a droga que os manteña enganchados,a que sexa.E sei o que é odiar a esa persoa que antes queríamos tanto.E me destroza que a sociedade siga con posturas tan sectarias e simplistas,precisamente pola miña experiencia persoal.A hipocresía e a insolidariedade mátanme.E sobre todo, a demagoxia.Dáme medo a xente de sólidas conviccións que nunca dubida.Para min as causas están moi enraizadas na estructura da sociedade que vivimos.Será que eu son moi rariña.
    Coma sempre,enrolleime en exceso. Síntoo,pero estes asuntos chéganme á alma.Saúde para tod@s!!!

    ResponderEliminar
  9. El Almorzador Desnudo13 de octubre de 2009, 16:54

    Aquí escribe un adicto recuperado que tiene que recordar cada día porqué merece la pena vivir.Mi perfil es el de un universitario,con mucha información mal enfocada en su momento, de clase media, que se introdujo en el consumo diario con más de 25 años, con muchos problemas de madurez emocional y con muchas ganas de divertirse.Cuando toqué fondo me encontré con esta realidad: casi había perdido mi trabajo,a mis verdaderos amigos,a mi pareja (a la que quería arrastrar conmigo en mi locura),casi a toda mi familia y a mí mismo.El proceso de rehabilitación fue largo: más de 2 años.No sólo tienes que deshabituarte de los tóxicos,tienes que aprender a vivir de nuevo.Y qué jodida es la puta realidad sin esas muletas emocionales.La vida duele.Mi gran suerte (soy un privilegiado) es que hubo gente que nunca me abandonó.Aunque me odiaran por el daño que hice,supieron sobreponerse conmigo.Y por aquí seguimos,luchando por disfrutar de esta segunda oportunidad y por ser un adulto digno.Pero qué fácil es decir sí o no.Hablar por hablar,más fácil aún.Abajo el dogmatismo y la ignorancia.Necesitamos abordar este tema desde otra perspectiva.

    ResponderEliminar
  10. Almorzador Desnudo: tus palabras pueden ayudar a muchos jóvenes.
    Desde aquí mi SINCERA ENHORABUENA y VALENTÍA por compatir tu experiencia personal con todos.
    Particularmente, no puedo imaginar una situación como la tuya, porque sólo lo sabe quién lo pasa y quienes tienen que convivir cerca.
    Supongo que es como esos padres que pierden a un hijo de corta edad.¡Imposible de saber lo que sienten, imposible de saber lo que sufren!

    ResponderEliminar
  11. Bueno. La foto de los vecinos engominados es un poquito faltada. En el Ventorrillo viven familias jóvenes currantas.
    Os dejo un enlace divertido:

    http://vecinosdelventorrillo.blogspot.com/2009/09/estos-dias-pondremos-mas-documentos.html

    ResponderEliminar
  12. Muy interesante este post, en especial la definición de droga de la RAE. Hoy en día la discusión sobre el consumo de marihuana con fines medicinales está muy en boga, varios países ya la han legalizado.

    ResponderEliminar